Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






onsdag 11 april 2012

Tacos, kladdkaka och Mälarhöjden!

En lång dag går mot sitt slut. Jag ligger på soffan och jäser, har precis ätit tacos (utan skal såklart, LCHF-style) och nu är jag mätt och belåten. Jag kan verkligen få sjuka cravings efter just tacos, skulle nog kunna äta det minst tre gånger i veckan utan att tröttna. Sjukt. Jag vet. Men alltid gott och det är ju huvudsaken.

Imorgon är det torsdag. På eftermiddagen kommer min mamma och moster hit och fikar lite. Då ska jag nog ta och baka den där kladdkakan. Själv får jag knapra på en bit mörk choklad eller äta lite grädde med bär men det går bra det med. På kvällen drar hela familjen Taikon till en ishall i Mälarhöjden för att se farbror Alex spela hockey! Dunjacka på antar jag.

Avslutar med två bilder från idag...
Älsklingsbebis

Finlunch på Herrgårn

2 kommentarer:

  1. Baka Ullis snickerskaka och bjud på! Den är ju LCHF!!!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Recept hittat och kommer garanterat bakas inom kort!!! :) Nom, nom, nom!

      Radera