Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 23 december 2011

Lucka 23


Bra kille söker fantastisk tjej

I den här luckan har jag lagt en kille jag känner och som (jag tycker) behöver lite hjälp på traven på flickvänsfronten. Jag nämner inga namn men han är duktigt på att laga bilar och har två gulliga ungar.... Han skulle behöva träffa en fantastiskt trevlig, bra, söt och sympatisk tjej!

Han är snäll, trevlig, snygg, rolig, hysteriskt tankspridd och lite lat ibland. Han gillar sovmornar, bio och BMWs.  Ibland behöver han lite "egentid" så du får inte vara svartsjuk på hans bil som han gillar gulla med i garaget långt in på sena kvällen... 

Han kan vara lite petig med maten men så länge du kan fixa/gillar tacos så är det lugnt! Det funkar sju dagar i veckan (kom ihåg att skära tomaterna och gurkan i SMÅ bitar - det är viktigt). Han är inte överdrivet förtjust i sport förutom möjligtvis motorsport (du behöver aldrig missa ex Greys pga någon tråååkig fotbollsmatch)!

DU bör vara snäll och omtänksam och tåla två vilda barn varannan vecka och ett ex som ringer i tid och otid med diverse problem. Du får inte ha något emot att upprepa dig en så där 25 gånger för han glömmer lätt saker... Han vill alltid väl men ibland kan det bli lite tokigt ändå. Du får även hans trevliga släkt på köpet, en mycket snäll svärmor och ett gäng halvgalna syskon.

Kan du leva med allt detta så får du en lagom barnslig, snäll och generös kille som kan fixa det mesta!

Intresserad? Frågor?
Maila mig (asacatharinaande@hotmail.com) så får du namn, bild och hans nummer!



PS: Det är på egen risk.... Jag frånsäger mig allt ansvar för ev hjärtesorger! ;)

5 kommentarer:

  1. Fina ord! Önskar honom lycka till :)!
    God jul till dig och din familj från oss!

    SvaraRadera
  2. Tycker att detta var helt fantastiskt fint av dig Åsa! Har ingen på lager just nu vad jag vet dessvärre. God Jul på er!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  3. Om alla var lika storsinta och fina som du skulle världen vara en fantastisk plats...

    SvaraRadera
  4. Haha.... Fantastiskt! Låter som en kalas kille ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, vad gulliga ni är men om det är så storsint vet jag inte... Rent egoistiska skäl ;) Jag vill ju ha en fantastisk "bonusmamma" till mina barn!

    SvaraRadera