Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 21 april 2012

Lördag, part two

Lördagskvällen fortsätter. Ska brassa på några hamburgare till middag och sen blir det väl chips och godisorgie för barnen. Än så länge håller de sig på utsidan och leker så det är rätt lugnt här inne....... Den lilla bajsmannen sitter här och luktar skunk så jag anar att det är läge för ett blöjbyte. Kanske ska ropa in Andreas - mohahahaha! Han snickrar koja för fullt där ute så det kanske är lika bra att låta honom hållas med alla ungarna...

Imorgon hoppas jag på en släpkärra och ett rejält lass som ska köras till Kvitten. Svensson-söndagsnöje! :)

Jag kollar på Big Brother och förundras över hur desperata de stackars inlåsta rökarna är... Där är det läge att sälja sin själ för en cigg, helt galet!

Nu hamburgare. Sen var det visst fotboll på TV. Jag har förhandlat mig till en halvlek med massage mot att Andy får titta på El Clasico. Win-Win helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar