Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






onsdag 11 april 2012

Begravning idag!

Idag är det begravning av min mormor! Jag fyller snart 40 år men när det kommer till just begravningar känner jag mig som om jag vore 15 år och bara vill smita ut genom bakdörren... Nu har jag varit väldigt förskonad från begravningar odyl och det är bara att bita ihop och göra det bästa av det. Det blir en liten ceremoni med min mamma och moster. De stora barnen fick själva bestämma om de ville vara med men de ville vara med sin pappa istället och det är helt OK.

Nu ska jag packa ihop det sista och försöka övertyga Elliot om att om det är någon dag på året man kan offra sig och sätta på sig ett par jeans (istället för mjukisbyxor) så är det just idag. Oavsett om man är med på begravning eller ej. Inte för att jag tror mormor misstycker till mjukisar, huvudsaken är väl att det är bekvämt. :) Det är mest jag som tycker det vore fint som omväxling.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar