Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 31 mars 2012

Snö, blåst och bajs......

Lördag. Snålblåst och SNÖ?! Aprilväder i mars... Bara att gilla läget! Björn var precis här och lämnade kidsen ett par timmar för han ska se över vår bil! Vi åker ju till Örnsköldsvik i mitten av nästa vecka och vill gärna komma både dit och hem... Kofoten packar vi med för säkerhetsskull!

Jag har sagt det förr och säger det igen: en duktigt bilmekaniker är verkligen värd sin vikt i guld!!

Lillgrodan har precis levererat sin tredje bajsblöja för dagen, jag tror han satsar på personbästa idag! Självklart väljer han en dag då Andy är på galej HELA dagen. Företagshockey med hans jobb följt av utgång med grabbarna. Kul för honom. Bajsblöjor i mängder för mig.

Eftersom vädret är katastrofalt så tänker jag, med gott samvete, satsa på en innedag! Bara hasa runt i min onepiece, oduschad och sunkig.... Hrmmm, när jag tänker efter så tillbringade jag visst gårdagen på exakt samma sätt. Kanske ska kosta på mig en dusch idag då - det är ju ändå lördag! :)

Alltså kvaliteten på mina mobilbilder är usel, kan oftast inte använda blixten för då blir lillgrodan bländad och vindögd i timmar. :)

Gnager på nappen, ett steg i rätt riktning.......
Amningskudden har en miljon olika användningsområden! Faktiskt helt suverän....
Invigde gåstolen hemma igår
Vad är detta mamma? Vad ska jag med den till? Hur gör man? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar