Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 30 mars 2012

Pandoras Ask, Silvertejp och Let´s dance!

Mitt dietande har vissa likheter med Pandoras Ask - gläntar man lite på locket så flyger (i mitt fall) ett uppdämt chips och godissug ut som en tornado.... Ska väl vara glad att det inte är sjukdom, farsot och elände i min ask. Dock lika besvärligt att tygla och bli av med!

Nu åt jag lite godis i eftermiddags och då är det liksom hopplöst att sluta. Asken är öppnad och nu måste jag sätta mig på den, snurra 23 varv silvertejp runt den och se till att den är stängd ett tag framöver!! Hann med lite chips, några fler godisbitar och en sked potatisgratäng... Hahaha, så kan det gå!

Vik hädan eländiga äta-allt-jag-kommer-över-sug!

Nu kollar jag på Let´s Dance och man ska väl inte vara elak mot någon - särskilt när man inte känner dem - MEN jag kan inte låta bli ;) Marcus Schenkenberg? Ehhhh, han verkar ju så tråkig att en gråsten framstår som ett charmtroll?

Snart ska Camilla Läckberg dansa, har fått för mig att hon är en riktig tävlingsmänniska som kommer satsa 150% på detta.... Vi får väl se!

2 kommentarer:

  1. Tror Markus är en sån person som har rätt stora krav på sig själv o jag tror han är blyg ;)

    SvaraRadera
  2. Så kan det säkert vara, han kanske tinar upp och blir folkkär! Konstigare saker har hänt... :)

    SvaraRadera