Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






onsdag 28 december 2011

Slöast i världen....

Såsar i soffan fortfarande, dessa lediga juldagar helt utan rutiner blir min ruin. Jag måste ha lite tider att passa och saker att göra annars blir jag helt apatisk och kan sova bort hela dagarna!  Dessutom är jag hungrig och äter nonstop - allt som går att äta letar jag fram och trycker i mig!
Jag kan förstå hur folk som är långtidsarbetslösa eller sjukskrivna kan bli helt apatiska och planera i dagar för ett enkelt besök till posten. Usch och fy! Det ska bli skönt när vardagen kommer tillbaka och alla helgdagar passerat, back to normal!

Bilen är fortfarande mitt största orosmoln.... Kan bli dyrt och det har vi verkligen inte råd med nu. :(

Nu ska i äta lite lunch och sen ska jag ta ett bad och börja röja inför morgondagen när vi får gäster OM jag nu kan slita mig från "Audrina-marathon" på MTV... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar