Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 24 december 2011

Lucka 24 - Julafton!

Jag, en vinnarskalle?!

Tänk om jag kunde skriva att jag vann 100 000 kr, en resa eller en ny bil igår på Bingolotto - det vore ju verkligen en "grand finale" här på min alldeles egna julkalender! Nu har jag ju förstås inte vunnit någon bil, vinner faktiskt väldigt sällan på lotter och sånt...

MEN jag har däremot dragit en riktig vinstlott när det gäller det som är viktigt nämligen FAMILJ och VÄNNER! Jag är lyckligt lottad som omger mig av fantastiska vänner och en underbar familj - både min "egna" familj och min förlängda familj i form av Andreas släkt! Jag måste ha varit en alldeles sjusärdeles medmänniska i ett tidigare liv - kanske ett tvättäkta helgon - och nu är det karma-tajm som gäller för min del! ;) Eller (kanske något troligare) så har jag helt enkelt haft otrolig tur. Hur som helst så vill jag tillägna lucka 24 till mina nära och kära!

Tack för att ni finns, jag skulle inte klara mig utan er!
Jag ÄLSKAR er allihop.


2 kommentarer:

  1. Tack för att du finns Åsa! Du är en otroligt fin människa och har en fantastiskt fin familj!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Marie! Detsamma. Så snälla ord på självaste julafton värmer i hjärtat! Kram

    SvaraRadera