Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






torsdag 22 december 2011

Lucka 22

Andy!

I lucka 22 finner vi idag Andreas Sollén! Min underbara, snälla, omtänksamma och gulliga sambo. Andreas blev precis arbetslös och skulle behöva ett nytt jobb. Han är bra på mycket mer än att ta hand om mig! Efter ett par år i byggsvängen så kan han sätta plattor, putsa, mura, måla och snickra lite.... Han har även gästspelat på skola som elevassistent och på Bondängen som kriminalvårdare.

Nu senast har han jobbat för Roland Karlsson Fasadrenoveringar med en massa målande, putsa, mura osv. Tyvärr är det lite problematiskt att fixa fasader i snö och minusgrader - därav detta behov av nytt jobb!

På pluskontot: duktig, snäll, lojal, serviceminded, kreativ, påhittig och trevlig
På minuskontot: han kan vara lite morgontrött MEN det är inget problem för jag har vassa armbågar och en effektiv högerfot. En välriktad spark och han är ur sängen snabbare än blixten... :)


Så, sitter du och ruvar på ett jobb åt Andreas hör av dig till mig omedelbums! Alla förslag mottages tacksamt.....

Tack!

PS: När Andreas och jag träffades så jobbade han faktiskt på ett byggföretag som jag anlitat för att hjälpa till med utbyggnaden av mitt hus. Andreas murade min skorsten, han addade mig på FB och resten är historia....Nu bor vi här båda två, en gemensam knodd och nyförlovade! Så kan det gå :)

Bättre referens kan man väl inte få?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar