Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






torsdag 22 december 2011

Adrenalinkickar utan dess like...

Jag fastnade på Youtube och fann lite klipp från Nya Zeeland som jag tänkte dela med mig av! Om någon nu missat det så pluggade jag där en period för ca 100 år sen och det är, enligt mig, världens vackraste land....


"10 things to do in New Zealand" - av dessa tio saker hann vi med 7 tror jag... Missade nr 1, 4 och 10!



Provade också sk Rap Jumping:


Världens adrenalinkick men jag tror inte jag skulle göra om det! Både rap jumping och bungy jump strider liksom mot alla instinkter man har i kroppen.... Alla nervtrådar slår knut på sig själva och kroppen skriker "Neeeeeeeeeeej, ditt dumma pucko! Stå till", då är det inte helt lätt att ta klivet rätt ut...

Nu har jag tre barn och det är fasen som att hoppa bungy utan lina - varje dag!

2 kommentarer:

  1. Visserligen såg vi inga valar i Kaikoura... men vi fick i oss en hel del vin istället på den fina stranden. Ha ha!

    God Jul!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Visst var det en alldeles fantastisk resa?! :) Happy times!

    SvaraRadera