Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 18 november 2011

Så var det fredag igen!

Idag tog jag och lillgrodan sovmorgon - vaknade till och gick upp vid halv tio! Så skönt! Medan Milo morgonfilosoferade lite på skötbordet så tog jag en varm dusch (och jag VET att man inte ska lämna barn på skötbordet ensamma men han kommer ingenstans än så länge och jag höll ett öga på honom från badkaret). När jag var färdigduschad så knackade det plötsligt på dörren och där står ingen mindre än min pappa, Milos morfar!

De som känner mig vet att jag har en alldeles fantastisk pappa, finns liksom inte ord för att beskriva hur snäll och omtänksam han är! Idag kom han från Etuna för att städa och fixa lite i huset så medan jag klädde på mig så började han städa på altanen och när jag sen åkte in till stan för att luncha så var han kvar och städade vidare! När jag sen kom hem så hade han dammsugit överallt, badrummet var städat och altanen röjd!

Tack snälla pappa för det!!

Idag får jag hem E1 och E2, E2 ska på kalas så jag ska strax åka och hämta upp dem från skolan... Kan gissa att det är full rulle i en vecka framöver!

Ett barn är som inget barn, tre barn är som en hel skolklass!

Andy har hockeymatch i vanlig ordning, man kan ju hoppas på något bättre siffror än sist dvs 0-14, och jag ska spendera kvällen med barn, godis och idol!

Ont om bilder idag så jag lägger in en gammal bild på en present, en lampan med en liten "knorr", jag fick när jag fyllde år, också på temat "Montazami":



Hittade också den här något annorlunda högtalaren för din ajfåån i en tidning,
flipp eller flopp?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar