Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 20 april 2012

Snö, storm och fredagstacos

Herrejösses vilket härligt väder vi har...eller inte! Jag hade tänkt mig en långpromenad imorse men att vakna och se snön yra utanför tog liksom, väldigt effektivt, DÖD på all lust att gå utanför dörren. I och för sig så gillar jag mysiga hemmadagar när man kan ta det lugnt, dricka kaffe och elda i öppna spisen MEN jag gillar att sitta i solen på altanen och dricka mitt kaffe ännu lite mer. Så snälla snöstorm, get lost!

Fått hem de stora barnen idag så nu är huset fullt igen! Ikväll blir det sedvanlig fredagstacos följt av Let´s Dance - härliga Svenssonliv! :)

Ett litet tips apropå ingenting: Teknikproffset Billiga teknikprylar, bla skal och sånt till ajfånen!

Idag fyller bästa farmor år också! Hon är lååångt uppe i Foppaland men vi har i alla fall skickat en present men den verkar ha kommit på villovägar....förhoppningsvis framme på måndag istället!

2 kommentarer: