Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 7 april 2012

Påskafton, äggjakt och godis!

Påskafton, blå himmel och strålande sol! Ungarna vaknade skapligt tidigt och hann med en påskäggsjakt innan jag vaknade. Jag tror det var påskharen själv som ritade kartorna och ungarna ska ha en eloge som överhuvudtaget hittade någonting baserat på dessa kartor. Hahaha...

Vad Milo fick såg ni i förra inlägget, en ursöt egen Modotröja med namn och nummer tryckt på ryggen! Han är verkligen Modofierad... Han fick även en jättefin mössa och en pyjamas. Ett riktigt bra påskägg!

Nu är Milo på promenad med farmor, Elliot är ute och "hjälper" (stjälper?) Rulle på tomten och resten av familjen softar framför TV:n. Jag borde också gå ut och röra på mig men är så där härligt förslappad och njuter av att bara ligga på soffan och jäsa (och nalla ur ungarnas ägg när de inte ser...)!

Milo sov hela natten igen, jag fattar verkligen inte vad det är som gör det? Hemma vaknar han ju varenda natt, minst ett par gånger? Mycket märkligt men rätt härligt, jag njuter så länge det varar...

Nu är det väl dags för en räd i något intet ont anande ägg igen...

Nu godis. Sen soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar