Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 21 april 2012

Nyduschat hår som droppar....

Alltså jag har fått skit förr när jag har haft åsikter om mode (bla Loreens hårkavaj från ELLE-galan) så jag får väl ducka efter att jag har postat detta inlägg... ;) Men jag kan inte låta bli!

Hittade det här i tidningen häromdagen:




"Gör som Alexander Wang och matcha med nyduschat hår som droppar." Det var nog fan det dummaste jag läst på länge. Eller är det jag som är dum? Kommer du matcha din outfit med ett nyduschat hår som droppar? Kommer du stå med blomspruta innan du går på krogen så ditt hår droppar lite snyggt när du glider in? Hahahaha, ja kanske kommer du göra det. Jag gör det inte. Men så är jag från landet också. Vi förstår oss inte på sånt här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar