Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






onsdag 18 april 2012

Lunch, bebisar och en tripp till Zinnias!

Det som skulle bli en fika blev en riktig långlunch! Hade en supermysig dag hos min vän Cissi som precis flyttat in i sitt nybyggda underbara hus..... Allt tipptopp och både otroligt hemtrevligt och mysigt! Hon bjöd på lunch och fika och timmarna gick i en rasande fart. Vackra Cissi ska snart få en bebis men idag fick hon nöja sig med att gosa med tre små stiliga herrar - Hugo, Edvin och Milo. Vi längtar tills vi får komma och kramas med hennes och Foppas lillgroda!

Jag hann även med en sväng till Zinnias som idag hade "nyöppning" i lite större lokaler, fick med mig två Mårbacka pelargoner och lite annat smått och gott. Man fick även en liten goodiebag med lite ljus, godis, tvål och en blomma. Kul!

Helgen SKA ägnas åt en rejäl uppryckning av hemmet. Det är stressande att vara föräldraledig, all denna tid men ändå får man så lite gjort.... ;) Altanen ska röjas av och studsmattan ska få sig en omgång också!

Imorgon är det Daymakertjejerna som står på schemat! Lunchdags igen - verkligen på tiden eftersom det inte blev något av med det förra veckan....

Bildbomb från dagens äventyr!



Sluta stirra på Cissis bröst, det var lilla E jag fotade... ;)

En fantastiskt god jättesallad

Sötgroda


Hittade denna godbit på väggen



Min lillgroda drömmer om en gräsmatta
Hjärtebit


Detta fick följa med hem från Zinnias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar