Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 13 april 2012

Dagens Vikt!

Allt kan visst hända fredagen den 13:e april! Ihhhh, så glad.... Var tvungen att ställa mig två gånger på vågen bara för att kolla så jag inte såg fel!


Och vilken tur att jag "vågade" vara glad redan förra veckan! Man ska inte måla fan på väggen i onödan... Detta ska firas med en härlig fredagsfrukost bestående av kaffe, keso och rostat bröd (LCHF-style såklart) med massor av bregott och god ost! Life is good!

Inser att jag nog kan åka lite snålskjuts på att jag fortfarande ammar min lilla heffaklump. Det är nog det som gör att jag kan komma undan med en del fusk. För fuskar gör jag. Det ska gudarna veta.

Jag med, jag med! Och du förstås!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar