Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






torsdag 12 april 2012

The Claw is back....

Vår - mest min ;) - lilla stora kille har ju börjat äta gröt och mat och behöver såklart en egen plats och stol vid matbordet. Igår tog jag in en gammal matstol som stått ute i ur och skur de senaste två åren typ... Tvättade av den och idag invigde Milo sin nya plats vid bordet. Han åt gröt och höll mig sällskap när jag lunchade.

Min mamma och moster har varit här och fikat. Jag bakade kladdkaka dagen till ära och hade absolut inte för avsikt att äta av den men sen så blev Elvira mätt efter halva sin bit och då var jag tvungen att äta upp resterna från hennes tallrik. Återigen kom The Claw och tog för sig. Gick liksom inte att styra. Kakan var i alla fall jättegod.

Nu ska vi snart klä oss varmt och sen åka upp till Mälarhöjden för att titta på hockey. Lär bli sista besöket för min del i en ishall för denna säsong.


Lillprutt äter gröt

Fick stuva om lite för att alla ska få plats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar