Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






tisdag 27 mars 2012

Varför, varför, varför....

...fastnar jag på "Intööörnättt" när jag borde göra 100 andra saker? Livsfarligt att börja surfa runt, jag ligger efter i mitt bloggläsande också. Bedrövligt, hur ska jag kunna klara mig utan att veta vad Maggan gjort idag? Vad Kissie åt till frukost? Hur det går med Eltons tänder eller om talibanens vattkoppor har läkt ut? Vad händer i det stora landet i väst?

Haha, jag vet....dags att skaffa ett liv, ett intresse, en hobby...men fram tills dess hittar ni mig i bloggträsket!

Nu pyjamas & blöjbyte. Sen soffhäng.

1 kommentar:

  1. å jag vet!!!! likadant här! Får en minut över nu när lillskorpan sover och vad gör jag. Surfar. På knasiga saker. Kollar hemnet. För hundrade gången. Jaja. Skönt att veta att jag inte är ensam :-)

    SvaraRadera