Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 31 mars 2012

Tystnad, Breaking Dawn och fyllkaja!

Nu har Björnen hämtat barnen och fixat Volvon. Kvar här hemma är jag och Milo, det blir alltid en sån märkligt tystnad när de stora barnen far hemifrån.... På gott och ont! ;) Nu återstår att fundera ut hur jag och lillgrodan ska fördriva tiden tills vi ska hämta hem Andy från Eskilstuna inatt... Kan inte påstå att jag längtar efter att gå upp kl 02.00 och åka till Etuna för att hämta hem en hyfsat onykter (?) sambo men eftersom alternativet är taxi (=svindyrt) så gör jag det! Dessutom vet jag att min kära andra halva (som har ett hjärta av guld) hade hämtat mig utan att knorra!

Just nu lutar det åt att jag kollar på Breaking Dawn igen när liten har somnat. Sist så vaknade Milo och pep halva filmen... Nu provar jag nog att titta på den igen för att se det jag missade första gången!

Milo går all in när det gäller personbästa i SM i bajsblöja, nu är det visst dags igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar