Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






torsdag 15 mars 2012

Present, lunch och McD!

Idag har jag sprungit fyra varv runt affärerna ute vid Intersport och kom faktiskt hem med några små presenter till Elvira... Hon önskar sig, om hon vågar, hål i öronen och det kommer hon få. Eller rättare sagt, hon får ett hemmagjort presentkort på "håltagning" alt 200 kr att spendera fritt i valfri affär.... Jag är inte säker på att hon vågar när det verkligen gäller :) och jag tänker inte tvinga henne. Hon får göra som hon vill! Idag köpte jag ett litet set med kratta och spade att ha i trädgården, en liten väska att hänga på magen där man har sina trädgårdsredskap, tre små krukor med gräslök och persilja i (som hon kan ha på sitt rum) och en cool tröja. Det får nog räcka så tror jag.

Efter shopping kommer lunch i vanlig ordning så här på en torsdag. Jag börjar känna mig som en inventarie på Café Trädgårn...

Ikväll får Elvira välja mat och då blev det.......McDonalds! Inte min favorit direkt, särskilt inte om man ska försöka hålla sig rimligt till LCHF. De har ju sallader men de smakar ju S K I T! Varför har vi inte MAX här i stan i stället?

Nu ska bebis få gröt, det här med flaskträning går käpprätt åt skogen... Nästa helg är det fest, blir till att hårdträna hela nästa vecka!



1 kommentar:

  1. Vad gulligt att bjuda alla tjejer i klassen på kalaset - de är ju några stycken :). Alva var också lite pirrig innan hon skulle ta hål i öronen, och hon var väääldigt tveksam efter första hålet.... Men då var det bara att ta det andra snabbt! :)
    Kram Elin

    SvaraRadera