Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






söndag 25 mars 2012

Linn & Mys födelsedagsfest!

Tog lite bilder igår med en Andys lilla digitalkamera,  man blir lite bekväm och orkar inte ta med den större kameran. Big mistake, huge mistake! Även om min systemkamera har några år på nacken så blir det i alla fall ofantligt mycket bättre bilder... I fortsättningen ska jag inte gå på fest utan den!

Nedan har jag lagt lite bilder från igår, ser nu att jag inte har ett enda kort på det ena födelsedagsbarnet - My! Fy skäms på mig...jag satt vid Linns bord så hon fastnade i alla fall på ett par kort! För att få tjejerna att ställa upp på kort på förfesten så var jag tvungen att luras lite och säga att det var på uppdrag av Linn att jag fotade. Annars skriker alla och gömmer sig bakom kuddar... :) Nu ställde de, motvilligt, upp på några kort... Ett par timmar senare så var kameran allas bästa vän, märkligt det där! ;)

Jag tog även massor med kort med Linns (?) digitalkamera som någon satte i handen på mig och sa "kan du fota lite"! Så bilder finns det garanterat, någonstans!??



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar