Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 24 mars 2012

Lördag, stresshandla och FEST!

Lördag! Har hunnit handla lite, varit på Solberga och kollat på blommor och stress-shoppat en ny outfit (som jag inte kommer ha på mig - jag håller mig till plan A) och nu har vi ätit lunch. Milo vägrar fortfarande ta flaskan, skrek som en liten galning när vi försökte idag... Han får väl grötmatas var tredje timme det närmaste dygnet så han aldrig hinner blir hungrig! :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning, kl fyra ska vi vara borta! Var och tittade på skor idag, hittade ett par sjukt sköna höga pumps men de kostade 1000 kr vilket kändes liiite för dyrt just nu. Det var dessutom Ecco-skor, tantvarning nr 1 idag!

Tantvarning nr 2 skedde på Lindex där jag ser hur en äldre dam runt 70 år står och håller i en marinblå klänning. I samma sekund som hon släppte den var jag där och högg den som en kobra. Den var faktiskt jättefin på och fick följa med hem på öppet köp. Tror dock att jag håller mig till byxa och kavaj i kväll som var min ursprungsplan!

Fantastiskt sköna tantpumps från Ecco!

Solberga stuff!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar