Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






tisdag 27 mars 2012

Läsa och städa!

Allt detta extrajobbande går ut över bloggen, hinner ju inte skriva någonting om dagarna :) Jobbandet går dessutom ut över städningen, det ser ut som en SOPTIPP här hemma. Jag skäms och hoppas innerligt att vi inte får några spontana besökare. Då får vi dricka kaffe på trappan. Här kommer ingen in....

Idag har jag i alla fall, förutom jobbat, varit inne i stan en sväng och fikat med Cissi och Hugo! De åker till Turkiet på söndag och ska få sola och bada i en hel vecka. Det är jag avundsjuk på. Jag är inte avundsjuk på flygresan dit! ;) 3 barn som ska sitta still i en stol i 4 timmar, lovely...

Nu ska jag sätta mig och försöka jobba undan lite mer medan de stora äter mellis och den lilla tar en powernap!

Nu jobba. Sen städa. Kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar