Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






söndag 25 mars 2012

Kalas, kalas och lite mer kalas

Denna helg har verkligen varit ett enda långt kalasande.... Kalas i fredags, fest i lördags och efterdyningar idag! :) En "fri helg" när det gäller ätande och drickande! Nu har jag strandat på soffan och gäspar nästan käken ur led, det är någon fotboll på TV och jag hoppas det innebär massage till mig!

Nästa inbokade fest är i början av juni, bröllop i Malmköping, men jag hoppas att det kanske kan bli någon tjejfest däremellan! Nu vet jag ju att Milo klarar sig utan mig ett par timmar :)

Först, natta Milo. Sen, betala räkningar följt av massage och sova!


Jag och min självlysande kavaj! KUL med lite färg. Bilden har jag knyckt av Lina Sjöman


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar