Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






tisdag 24 januari 2012

Varför blir det alltid så här?

I ca 1,5 månader var det kul att vara så här mörkhårig... Nu har jag redan tröttnat och vill bli ljusare igen! Balle vad jobbigt, varför gör jag alltid så här? Inte första gången och jag vet ju att vägen tillbaka mot ljusare hår är lång och kostsam! Kan tänka mig något åt det ljusbruna hållet till en början...

Eller finns det några genvägar? Det här att avfärga mörkt hår - funkar det? Vad kan jag göra? Vill inte försöka själv för då har jag snart inget hår kvar alls...

1 kommentar:

  1. Vet känslan.. Men det bästa mot håret är att göra massa slingor lite då och då, däremot är det kanske inte så roligt när håret är orange efter ett tag. :)

    SvaraRadera