Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






onsdag 25 januari 2012

Ute en sväng i huset...

....och det blir SÅ fint! Målaren är snart klar med barnens rum och jösses vilken skillnad det blir, helt nya rum! Imorgon blir det en tripp till IKEA och köpa lite byråar, rullgardiner och lite annat smått och gott. Det är ett mysterium hur vi ska få plats med det i bilen men det löser sig nog...

Såg två vita Malm-byråar på Blocket här i Snäs och nu har jag både mailat, ringt och sms:at tjejen som la ut annonsen men får inget svar. Inte ens ett "tyvärr, men det är sålt". Hade varit perfekt att bara hämta dem här i kommun men jag kan ju inte gärna åka hem till tjejen och ringa på. Vill inte bli (ö)känd som en stalker, en Blocket-stalker! :)

Nåja, har jag tur hör hon av sig under kvällen annars blir det IKEA som får njuta av klirret i kassan...

Imorgon blir målaren helt klar och vi kan ägna helgen åt att städa i ordning och ställa in barnens möbler. På måndag blir det till att röja i vardagsrummet och flytta in till stan igen för då ska målarmästaren ge sig i kast med vardagsrummet! :)

Lägger upp lite bilder när allt är klart!
Åhhhh, jag har verkligen världens snällaste, bästa och generösaste pappa! Jag minsann en lyckligt lottad gammal dam!

HAPPY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar