Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






tisdag 31 januari 2012

Tisdag!

Idag har vi gått på ännu en långpromenad, dock inte riktigt lika fint väder som igår. Jag höll på att frysa öronen av mig eftersom jag missbedömde kylan en anings... När skolan tog slut åkte vi till mormor Anki för en fika - sockerkaka och kakor åt barnen! Jag fick några rutor mörk choklad som iofs också var gott men jag var bra sugen på en STOR bit sockerkaka... Hittade ett foto på Elliot hos mormor Anki - tiden går verkligen fort! Nu är han snart 9 år....

Andy spelar hockey ikväll och jag försöker få ihop kvällen med tre barn, läxor och eviga syskontjafs... Extra besvärligt i en lånad lägenhet där jag konstant skriker "akta, rör inte, hoppa inte i fåtöljen, kasta inte strumpor, var försiktiga" osv. Finns lite mer saker här som kan gå sönder än hemma i Åsby - på varje litet bord står minst två små glas/kristall ljusstakar som bara väntar på att åka i golvet... Borta bra men hemma bäst!!

Lite bilder:

1 kommentar: