Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 28 januari 2012

Stora tjocka släkten!

Så var vi hemma igen efter en härlig eftermiddag/kväll i Eskilstuna. Jag vet att jag har tjatat om det förr men jag har en fantastiskt trevlig släkt och det är alltid så kul att ses! Känns som det tillkommer ett barn för varje gång vi ses - eller kanske inte riktigt men ett om året i alla fall och nu är det 6 barn som alltid är med när vi är full styrka. Det blir en del gråt, pip och gnäll men även en massa fniss, skratt och lek! Mysigt!

Lika kul som pappa och Britt-Marie (pappas fru) tycker att det är när vi kommer, lika skönt är det nog när vi går hem... :)  


Sen det här kortet togs (hösten 2010) så har det tillkommit två små godingar, Nellie och Milo. Killarna är underrepresenterade. Jag tror minsann att Sandra och Pelle får jobba lite på att skaffa en liten grabb för att balansera skaran något!

Jag åt faktiskt lite paj, en liiiten bit potatisgratäng plus lite annat smått och gott ikväll, men det var inte mitt fel. Absolut inte. Det är BMs fel för hon lagar så jädrans god mat! ;)Imorgon är jag tillbaka i bacon-träsket. Inga problem.

Nu läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar