Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 14 januari 2012

Min STORA Kärlek!

Jag har världens snällaste sambo. På riktigt. Han är så snäll att tomten framstår som en riktig bad boy! Alla borde ha en Andreas i sitt liv. Varje dag, fler gånger om dagen, talar han om för mig hur fin jag är och att han älskar mig! Jag tror till och med att han menar det.... :)

Det är ju hur gulligt och snällt som helst men jag har ju ögon i skallen och har fortfarande ett par fungerande hjärnceller som ibland samarbetar. Jag är snudd på redo för pension, har ett antal trivselkilon för mycket och mina glansdagar är för länge sen förbi...

Har ni sett "Min Stora Kärlek"? Tanken har slagt mig att Andy kanske har drabbats av samma hypnotisör! Hahaha, ge fasen i att väcka honom bara... Låt honom få behålla sina rosa glasögon och jag min ûbergulliga pojkvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar