Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






torsdag 5 januari 2012

Fullt hus!

Idag har det varit full rulle i Åsby! Camilla, William, Tova, Cissi, Gustaf, Hugo och Daniel kom förbi på lite kaffe och Camillas medhavda fikabröd... Mina barn och två grannkottar på det gjorde att vi landade på 14 personer som mest här ute! De två minsta, Hugo och Milo, gjorde inte så mycket väsen av sig... Milo slapp trosmössan också när vi hade främmande! :) 

Faktiskt var det riktigt lugnt och städat trots  nio barn in da house! Man kan se det som en uppvärmning inför kvällen när grannbarnen ska sova över här... Då blir det bara jag och fem barn, rena picknicken! Andy flyr iväg på hockeyträning och tar nog god tid på sig på vägen hem kan jag tänka mig....

Får se om de vågar kolla klart på Harry Potter ikväll nu när de har sällskap!

Imorgon har jag, i en svag stund, lovat att åka till Eskilstuna och titta på Andy när de spelar match. Kl 16.00 i Smehallen, jippie! Sist jag tittade förlorade Linden med 0-14... Får väl ta med en veckotidning och gott om småpengar så jag kan fika i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar