Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






tisdag 13 december 2011

Shiatsumassage a la OBH Nordica

Denna dag påminner till stor del om alla andra dagar... Fick lite sovmorgon då lillgris somnade om efter frukost. Lunchade i stan med några vänner, för ovanlighetens skull åt jag en nachotallrik på Trädgår´n. Shit så tråkig jag är men det är ju SÅ gott så varför ändra ett vinnande koncept?! (Finns viss risk/chans att det blir en repris imorgon dessutom)

Handlade lite och sen hem och fixa lite mat till Andy kom hem från jobbet. Han har i vanlig ordning hockey idag, match faktiskt. Han åt och sen drog han till Etuna. Jag har sen suttit med min lilla klängranka till bebis fastlimmad i knät. Så fort jag lägger ner honom så gråter han hjärtskärande... Nu har jag lagt honom och hoppas innerligt att han sover ett tag nu!

Det blåser storm här ute i huset på bergets topp! Det viner runt knutarna och jag hoppas att alla träd står stadigt här runt om..

Nu ska jag sätta mig i min massagestol, en OBH Nordica Shiatsu, och titta lite på TV innan det är dags att plocka fram glass, koka te och hälla upp Pepsi Max:en...


Denna dyna är väldigt populär när jag har kompisar över på fika! Ska kanske satsa på kölappssystem till nästa gång.... ;)

2 kommentarer:

  1. Kösystem har vi ju redan...störst går först...

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Du får väl önska dig en av Tomten...

    SvaraRadera