Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 30 december 2011

Non Stop hungrig...

Jag fattar inte hur jag kan vara så hungrig hela tiden. Hungrig och glömsk, kan man skylla det på amningen? Kommer knappt ihåg vad jag heter men vet i detalj vad vi har i kylen... :)

Ikväll blir det i alla fall pizza till middag. Lagom avancerat när man ska utfordra åtta personer i ett yttepyttekök! Imorgon blir det dock nyårsmiddag för totalt 10 personer, vi får väl stå och äta men det går det med! :)


Nyårsafton imorgon känns helt galet, påminner mer om en tidig vårdag. Blå himmel och solsken, gröna fält överallt. Jag är ganska glad att slippa alltför mycket snö men oroar mig istället nu för att vi får en sen vinter som håller på ända in i maj istället.... Usch, det vore inte kul!

Världens bästa Björn har förresten lagat vår bil! Han är värd 100 guldstjärnor och jag ska aldrig mer skälla på honom...nåja...inte skälla något mer på honom i år i alla fall!! :-)

Veckans hjälte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar