Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






måndag 5 december 2011

Måndag part two...

Eftermiddagen och kvällen fortsatte i ungefär samma takt som morgonen...

  • In med lillgrodan i bilen och åka till skolan - check
  • Hämta E1&E2 - check
  • Hem och fixa middag - check
  • Duka undan - check
  • Tömma och fylla diskmaskinen - check
  • Läxor - check 
  • Tvätta/vika tvätt - check
  • Obligatoriska syskonbråk - check
  • Pyjamas på - check
  • Tandborstning - check
  • I säng - check
Nu sitter jag i soffan och hoppas att Milo ska somna snart och att Andreas kommer hem med en ny Pepsi Max - mitt nya MÅSTE, tror jag är beroende!

Imorgon ska jag till frissan och jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska göra där... Klippa lite och sen färga eller slinga håret blir det i alla fall. Får hoppas att Emmeli kan komma med några goda råd!

Vi hann med lite soffhäng mitt på dagen jag och Milo, innan hela havet började storma framåt kl fyra:





1 kommentar:

  1. Å vad de där stunderna är härliga!! Avis! Det går alldeles för fort...nu har vi bara bångliga barn som inte alls vill kramas kvar. Bara på deras villkor förstås! Kram

    SvaraRadera