Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






torsdag 15 december 2011

Lucka 15

Jag och Andreas har förlovat oss!

Japp, Andreas frågade om vi skulle förlova oss när Milo föddes! Vi kunde inte skaffa ringar då eftersom jag samlat på mig typ 20 liter vatten i hela kroppen. Mina fingrar såg ut som stora prinskorvar, nu har de mer eller mindre återgått till normalsize (små prinskorvar) och vi har fått ringarna!

Det står alltså 2011-10-23 i ringarna men vi satte på oss dem igår med Milo som enda vittne. Det blev inget storslaget firande men en mysig middag blev det i alla fall. När det gäller giftemål så har vi inget planerat, man "bör" ju gifta sig inom ett år enligt gammal tradition. Jag är dock inte så mycket för traditioner så bröllop tar vi när det passar!

Det blev ringar i titan, enkla utan krusiduller. Precis som vi!
(när jag gifter mig vill jag ha en Efva Attling-ring i vitt guld men då måste vi först panta en
herrans massa burkar....)



4 kommentarer: