Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 2 december 2011

Fredagsmys in da house!

Fredagsmys i det här huset består av tomat, kokt ägg och chips... Allt enligt barnens önskemål! Själv småäter jag lite av allt jag kommer över (förutom ägget)! Jag är sjukt sugen på en lussekatt, blir nog en sån och lite myspyste. Andreas spelar ishockey och Mille sover för stunden.

Nu är det alldeles strax julkalendern på TV och sen blir det väl Idol i vanlig ordning!

Dagen i övrigt har varit extremt lugn, nödhandlat för att klara dagen och tvättat. Inte direkt skitkul. Imorgon blir det till att storhandla på Willys och på kvällen får vi ev lite fikagäster i form av min mor, moster och min kusin. 

På söndag däremot då är det dags för roligheter! Julbord! Ska bli så gott och mysigt, lika bra att njuta för fullt för sen vet man inte om det blir något mer i år.

Vi ska till Pilkrogs Värdshus i Eskilstuna med min pappa och hans fru och hennes barn + respektive. Man kan ju hoppas att maten är bättre än hemsidan... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar