Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






fredag 23 december 2011

Du kan kalla mig Doris!

Jag är i särklass årets mest förvirrade människa. Jag tror att lillgrodan håller på att amma bort hela mitt närminne...du kan kalla mig Doris! Idag hade jag lite ärenden i stan och tider att passa. Kastade mig in i bilen och tittade på klockan, var väldigt imponerad av mig själv. Jag hade gott om tid... Efter en liten stund började mysmuppen att knorra och då slog det mig varför jag hade så mycket tid över - jag hade visst glömt att mata honom innan vi åkte... Tur att man har maten med sig! :-)

Det blev en latte åt mamma och en ljummen mjölkdrink till Milo i Präntaren!




Handlade ytterligare ett par "sista-minuten-klappar" och åkte sen hemåt! Idag på eftermiddagen blir det lill-jul med min pappa och hans fru och lite senare kommer Andreas pappa och syskon hit.

Ikväll blir det Bingolotto och soffhäng med Andreas och Milo. E1&E2 ska till sin pappa, jag får låna tillbaka dem en stund imorgon för lite julklappsutdelning och tusen pussar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar