Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






lördag 26 november 2011

Träning och jag....

.....är ingen solklar kombination men förra året vid den här tiden så körde jag på ganska flitigt på Balanze. Det blev iaf ett par pass i veckan, lite blandat bodypump, step och spinning. En och annan kilometer på löpbandet också. Sen. Hände. Något. Något i form av en bebis som tog över min kropp. Skickade mig rakt in i hormonkoma, tröttare än vad jag trodde var möjligt. I samband med det så dog liksom träningen ut... All surt förvärvad kondition rann liksom av mig snabbare än lönen försvinner från kontot!

Nu börjar jag fundera på om det inte vore läge att röra lite på fläsket igen... Med tanke på min önskan att gå ner i vikt så är det helt nödvändigt! Så snart min kära moder går i pension, vilket hon gör vääääldigt snart, så ser jag framför mig hur jag ska kunna lämna Milo till henne och sen träna lite på dagtid... Tror ni att det kommer att bli så? Jag hoppas det ska fungera i alla fall! Kvällstid kan jag ju i princip aldrig komma iväg då Andreas spelar hockey fem dagar i veckan...

Nåja, ska fundera på hur jag ska få det att fungera och vad som kan vara en realistisk målsättning för mig.

Idag vill jag också passa på att tacka Balanze som gav oss på Daymaker en jättefin och skön julklapp!

Inte för att man ser så mycket av den....

En varm och skön träningsoverall! Har invigt den redan och till och med en frysgurka som jag håller mig varm i den här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar