Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






onsdag 16 november 2011

Njut varje minut!

Någon gång i natt när Milo vaknade så hade jag en jättebra idé till blogginlägg.. Man är ju så fantastiskt smart nattetid, särskilt efter att ha bytt bajsblöja nr 3... Tyvärr så var den där jättebra idén som bortblåst när jag vaknade imorse och den är fortfarande försvunnen!

Istället tvingas du nu läsa om min enormt (o)intressanta dag i korthet:

08.30 klockan ringde och vi var TRÖTTA, släpade oss motvilligt upp ur den varma sängen...
09.45 Utvecklingssamtal för Elliot på Karlavagnen tillsammans med hans fantastiska fröken Elin.
11.00 Fika på Café Trädgårn
12.30-13.30 Rundvandring på stan tillsammans med C & H

Avslutade dagen med en Latte och nu är vi hemma igen! Fantastiskt onödig info :)

Ikväll är Andreas ledig från hockeyn - härligt! Det innebär att han får gulla obehindrat med Mille och jag kan bosätta mig i massagestolen en låååååååång stund utan avbrott! Jag hoppas på en god middag och en varm brasa inför kvällen...

När det gäller middagar så tar jag tacksamt emot ALLA tips på god, enkel, snabblagad mat... Min inspiration gällande mat är lika med noll, nada, zero!

Dagens "jag är tacksam för" går till: att vara ledig! Vilken otrolig lyx det är att få tillbringa dagen med Mille Mysmupp och goda vänner. Jag njuter varje minut! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar