Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






onsdag 22 februari 2012

Tack för maten!

De kom fram tillslut! De hade fastnat på Cafe Prinsen, vilket ju var bättre än att de fastnat i diket... :) Jag har helt fantastiska arbetskamrater, jag är så glad att vi fortsätter ses fastän jag är hemma! Idag blev det ju som sagt lunch i Åsby, medhavd nachotallrik från Prinsen denna gång. Mycket gott!

När stackarna var tvungna att återvända till gruvan så återvände jag till soffhörnan med en kopp kaffe, fjärrkontrollen och bebis. Han övade lite på att ta napp - vilket går käpprätt åt h-vete. Någon som har något knep? Det vore bra om han grejade att ta napp och flaska nu, särskilt flaska! Jag tror han gillar nappen men han har inte en aning om hur han ska behålla den i munnen. När han spottat ut den typ 200 gånger så tröttnade både han och jag. Nu sovar han på golvet och jag har fastnat i soffan...igen.. Jag har hittat en ny favoritserie så här på dagtid: Chuck

Ikväll kommer mina stora små hit.... Tycker lite synd om dem för att vädret är så kasst när det är sportlov. Det är snorhalt och blött överallt, tror inte ens de kommer ner till grannen utan störtkruka på. Rena is-störtloppsbanan ner för tomten. Dessutom har jag ingen bil så vi kan inte åka någonstans. Får åka in och handla lite ikväll, kanske kan vi baka något imorgon. Dock lite trist att baka när man helst inte får äta av det...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar